Inspirații cu rochii pentru viitoare vară..

Nu am mai avut răbdare- să aștept vara, ca să arunc ocheade peste articole cu rochii de vară. Persoanele care mă cunosc, știu că sunt o mare iubitoare a rochiilor în general, și a rochiilor feminine, cu imprimeuri florale, în special. În facultate mi se spunea “fata cu rochii”. Asta pentru că aveam multe rochii, la fel ca în prezent, cumpărate de peste tot, unele alegeri conștiente fiind, iar altele, mai puțin conștiente, inspirate de starea și dispoziția momentului.


Nu știu altele cum sunt, dar știu că eu mă binedispun și mă înveselesc atunci când port culori, rochii, declarații ale feminității și ale portului femeiesc grațios.

M-au purtat rochiile și culorile prin cele mai felurite momente ale vieții: m-au purtat prin melancolii, tristeți, eșecuri, dar și prin momente însemnate cu reușite, marcate cu zâmbete generoase și hohote de râs zbuciumat.

Rochiile mele sunt însuflețite de imaginația mea- nu le las să fie în mod simplist, doar niște rochii ordonate cumințel în dulap sau pe umerașe. Nu există doar o rochie, există o poveste și un fir narativ vestimentar în spatele acelei alegeri. Le integrez în viața mea și le eliberez de constrângerile care ar putea să spună – rochia/ haina asta se poartă așa sau pe dincolo…eu le port în felul în care știe și simte creativitatea mea, adăugând accesorii care le scot din zona confortului vizual și le plasează în povestea imaginației mele.

În următorul articol am să vă prezint o parte din colecția mea de rochii dragi, rochii care m-au însoțit de-a lungul timpului, ca prietene si aliate de nădejde în creșterea iubirii și stimei de sine.

Până atunci, dragi prieteni, și mai ales prietene, vă postez o serie de fotografii culese într-una din aceste seri de pe Pinterest, surse de inspirație, de visare, care ne poartă pe plaiuri de vară, cu zile senine și iz de vacanțe frumoase…

Spor la creativitate și visare!

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started